loading...
1 قدم | هر جا که هستید یک قدم به جلو بیاید ...
فرید فاتحی بازدید : 115 1390/12/16 نظرات (0)

چند دقیقه پیش که در حال جستجو و سرچ در گوگل بودم، با چیز جالبی برخورد کردم

من بدون اینکه در google چیزی تایپ کنم، روی دکمه im feeling lucky کلیم کردم

سپس دیدم که به صفحه ای رفت که  ارور 403 که به معنی پیدا نشدن صفحه مورد نظر می باشد، رفتم

حالا من عکس صفحه مورد نظر را برای شما با ترجمه متن اون میگذارم تا ببینید

google seb page!!!!!!

 

نظر شما چیه؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 331
  • بازدید کلی : 14,621